۱۴۰۳ يکشنبه ۱۵ مهر
Sunday, October 6, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
8
مهر
1403
تجمع دانشگاهیان تربت‌حیدریه در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت‌حیدریه
تجمع دانشگاهیان تربت‌حیدریه در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه 8 مهرماه در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر صافدل، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های شهرستان ضمن محکومیت حملات رژیم منحوس صهیونیست عنوان نمود:
جمهوری اسلامی ایران و این انقلاب با عظمت، در عرصه های مختلف از زمانیکه متولد شد به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و در ادامه این خط پرافتخار و خون سرخ شهدا به رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فراز و نشیب های بسیاری دیده است و به عنوان یک الگوی حکومتی والا خودش را نشان می‌دهد.

امروز جنایات رژیم صهیونیستی به حد اعلای خودش رسیده و هر زمانیکه ددمنشی دشمن اوج می‌گیرد به پیروزی نزدیکتر می‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر صافدل در پایان ضمن قرائت بخش هایی از پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت، حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله که فرمودند:

سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند. 

ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونیستی، بحول و قوه‌ی الهی کوبنده‌تر خواهد شد. ذات پلید رژیم صهیونیستی در این حادثه، به پیروزی دست نیافته است.
عنوان نمود: تلاش دشمن برای تضعیف روحیه حزب الله ادامه دارد و با استفاده از ترفندها و حیله های خودش به هیچکس رحم نمی کند و انشالله به همین زودی پیروزی نصیب اسلام خواهد شد.
در ادامه دانشگاهیان با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بیزاری و انزجار خود را  از رژیم منحوس و کودک کش و غاصب صهیونیستی اعلام نمودند.
 
 
 
 

  • ب_0
  • ب_1
  • ب_2
  • ب_0
  • ب_1
  • ب_2

تعداد بازدید:
190
نویسنده:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal