۱۴۰۳ جمعه ۸ تير
Friday, June 28, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
4
تير
1403
تفاهم‌نامه‌های همکاری بورسیه دانشجویان برتر بین دانشگاه تربت حیدریه و شرکت‌های فروزان دژ شرق و خاور نهال شرق آریا
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه، تفاهم‌نامه‌های همکاری برای اعطای بورسیه به دانشجویان برتر مقطع کارشناسی مدیریت صنعتی بین این دانشگاه و دو شرکت فروزان دژ شرق و خاور نهال شرق آریا به امضا رسید.
 
این تفاهم‌نامه‌ها در راستای اجرای طرح بورسیه صنعت و مشاغل، ابلاغی از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بر مبنای آئین‌نامه جامع اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ایرانی منعقد شده است. مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ها در مراسمی که در سوم تیرماه در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، دکتر خاشعی، رئیس دانشگاه تربت حیدریه، به همراه مهندس علیپور، مدیر عامل شرکت فروزان دژ شرق، و مهندس محبوب مقدم، مدیر عامل شرکت خاور نهال شرق آریا، این تفاهم‌نامه‌ها را به امضا رساندند.
 
شرکت فروزان دژ شرق متعهد شده است که سه نفر از دانشجویان برتر مقطع کارشناسی مدیریت صنعتی را بورسیه کند و پس از فارغ‌التحصیلی، شغلی تضمین شده برای آنها فراهم آورد. همچنین، شرکت خاور نهال شرق آریا نیز تعهد مشابهی را برای بورسیه و اشتغال دانشجویان برتر مدیریت صنعتی بر عهده گرفته است. این تعهدات مطابق با شیوه‌نامه اعطای بورس تحصیلی تعیین شده است. سایر موارد و جزئیات این همکاری‌ها در تفاهم‌نامه‌ها ذکر شده است. اهداف و چشم‌اندازها این اقدام در جهت حمایت از دانشجویان مستعد و ارتقاء سطح علمی و حرفه‌ای آنان انجام شده و انتظار می‌رود که همکاری‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد. دانشگاه تربت حیدریه با همکاری این شرکت‌ها تلاش دارد تا فرصت‌های شغلی مناسبی را برای دانشجویان خود فراهم کرده و آنان را برای ورود به بازار کار آماده کند.
 
با توجه به این اقدامات، پیش‌بینی می‌شود که سطح علمی و توانمندی‌های حرفه‌ای دانشجویان افزایش یافته و آنان بتوانند با دانش و تجربه بیشتری وارد عرصه صنعت شوند. 
 
 

  • 10_0
  • 11_0
  • 12_0
  • 21_0
  • 22_0
  • 23_0

تعداد بازدید:
302
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal