۱۴۰۳ جمعه ۸ تير
Friday, June 28, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
2
تير
1403
همکاری دانشگاه تربت حیدریه با شرکت مشاور مهندسی آستان قدس رضوی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه - جلسه‌ای مهم میان دانشگاه تربت حیدریه و شرکت مشاور مهندسی آستان قدس رضوی امروز شنبه دوم تیرماه 1403 در دفتر مرکزی مشهد برگزار شد. این جلسه با هدف بررسی و توسعه همکاری‌های فنی و مهندسی بین این دو نهاد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، دکتر عباس خاشعی سیوکی، رئیس دانشگاه تربت حیدریه، گزارشی از وضعیت کنونی دانشگاه ارائه داد. وی به تفصیل درباره مطالعات جامع دانشگاه و چهار پروژه فعال که توسط چهار پیمانکار در حال انجام است صحبت کرد. دکتر خاشعی تأکید کرد که دانشگاه در حال حاضر به خدمات تأسیساتی نیاز مبرم دارد.
آقای دکتر عباسعلی قزل سوفلو، مدیرعامل شرکت مهندس مشاور آستان قدس رضوی، در ادامه جلسه به معرفی شرکت و تغییرات گسترده‌ای که در یک سال گذشته در آن رخ داده است، پرداخت. وی بیان کرد که شرکت مشاور مهندسی آستان قدس رضوی با بیش از سی سال تجربه در طراحی، اجرا و نظارت بر پروژه‌های اماکن متبرکه حرم، اکنون عهده‌دار پروژه‌های ملی نیز می‌باشد.
در پایان جلسه، طرفین بر لزوم ادامه همکاری‌ها و تعریف دقیق‌تر پروژه‌های مشترک تأکید کردند. این جلسه گامی مهم در جهت ارتقاء سطح همکاری‌های فنی و مهندسی بین دانشگاه تربت حیدریه و شرکت مشاور مهندسی آستان قدس رضوی به‌شمار می‌رود.


    تعداد بازدید:
    294
    نویسنده:
    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    سایر خبرها
    Powered by DorsaPortal