۱۴۰۳ جمعه ۸ تير
Friday, June 28, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
29
خرداد
1403
سومین جلسه شورای راهبردی دانشگاه تربت حیدریه با حضور اعضای شورای دانشگاه و مهمانان ویژه برگزار شد.

سومین جلسه شورای راهبردی دانشگاه تربت حیدریه با حضور اعضای شورای دانشگاه و مهمانان ویژه برگزار شد.

دکتر عباس خاشعی سیوکی، رئیس دانشگاه، در آغاز جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به حضار، ابراز امیدواری کرد که تدوین مأموریت و برنامه‌ریزی هدفمند می‌تواند دانشگاه را برای رسیدن به اهداف پیش رو ترغیب نماید.
در ادامه، دکتر پویا، مجری طرح تدوین سند راهبردی پنج‌ساله دانشگاه در افق 1408، به معرفی و بررسی مصاحبه‌های انجام شده با 28 ذینفع پرداخت که از آنها 60 مضمون اصلی شناسایی و 32 مضمون برای استفاده در ارکان برنامه انتخاب شد. این مضامین به منظور تدوین چشم‌انداز، مأموریت، اهداف راهبردی و اقدامات اجرایی دانشگاه مورد استفاده قرار گرفتند.
 
در این جلسه، محورهای اصلی مأموریت دانشگاه شامل خدمت‌گیرندگان، محصولات و خدمات ارائه‌شده، مزیت‌های رقابتی و خطوط قرمز و ارزش‌های اساسی مورد بررسی قرار گرفت. چهار گروه اصلی مشتریان دانشگاه شناسایی شدند که شامل متقاضیان آموزش عالی و آزاد منطقه و افغانستان، واحدهای صنعتی و سازمان‌های دولتی منطقه و متقاضیان واحدهای فناور می‌باشند.
همچنین، خدمات و محصولات دانشگاه شامل آموزش‌های مهارت‌محور، پژوهش‌های کاربردی، خدمات مشاوره‌ای و آزمایشگاهی و تربیت دانش‌آموخته ماهر و کارآفرین است. مزیت‌های رقابتی دانشگاه نیز دولتی بودن، کیفیت بالای آموزش و توان پاسخگویی به نیازهای مشتریان عنوان شد. چشم‌انداز دانشگاه به عنوان مرجع حل مسائل اقتصادی و اجتماعی منطقه جنوب خراسان رضوی و ارزش‌های محوری شامل التزام به اصل ولایت فقیه، شایسته‌سالاری و رعایت اخلاق حرفه‌ای تعیین شد.
اهداف راهبردی دانشگاه نیز شامل تحقق فضای پویا و نشاط اسلامی، افزایش تعاملات برای رفع نیازهای جامعه، توسعه زیست‌بوم فناوری، جذب دانشجویان غیرایرانی و افزایش رضایت دانش‌آموختگان و کارفرمایان است.

  • 2_0
  • 3_0
  • 4_0
  • 5_0
  • 6_0
  • 7_0

تعداد بازدید:
323
نویسنده:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal