۱۴۰۳ سه شنبه ۵ تير
Tuesday, June 25, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
8
خرداد
1403
برگزاری اولین مجمع عمومی تعاونی مصرف دانشگاه تربت حیدریه
در روز دوشنبه مورخ 1403/03/07 اولین مجمع عمومی عادی تعاونی مصرف در شرف تاسیس دانشگاه تربت حیدریه با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید. 
دراین جلسه که با حضور جناب آقای خفاجه نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، در ابتدا هیات رییسه سنی جلسه متشکل از آقایان حسن سپهری، حسین صحابی، علیرضا صالحان و محمد انصاری با رای اکثریت اعضا به منظورمدیریت جلسه انتخاب شدند و سپس توضیحات لازم در خصوص دستورکار جلسه به شرح ذیل توسط ایشان ارائه گردید.
1- طرح و تصویب اساسنامه تعاونی که با اکثریت آرا تصویب گردید.
2- انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره که به ترتیب آرا آقایان علی اکبر ایزدی، حامد کاوه، مسعود نیکورفتار، محمد قدوسی و محمد قرایی مقدم به عنوان نفرات اصلی و آقایان جابر حجتی، مهدی علی اکبری و علی زنگنه به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
3- انتخابات بازرس نیز انجام گردید که آقای محمد افکاری به عنوان بازرس اصلی و آقای سعید الوندی به عنوان بازرس علی البدل تعیین گردیدند.
بدین ترتیب و در راستای انجام مراحل قانونی ثبت شرکت اعضای هیات مدیره مکلف شدند ظرف مدت یک هفته نسبت به تعیین هیات مدیره و مدیرعامل شرکت اقدام نموده و مراحل پایانی ثبت شرکت را در اداره ثبت شرکت ها به انجام برسانند.
لازم به ذکر است تعاونی مصرف دانشگاه تربت حیدریه شامل 100 عضو متشکل از کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی این دانشگاه بوده و هدف اصلی آن تامین نیازهای صنفی اعضا می باشد.  

  • 1_0
  • 2_0
  • 3_0

تعداد بازدید:
228
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal